2023-2024 ուս. տարվա ծրագիր

Նախագիծ. «Զենիթ» վոկալ-գործիքային համույթ

Խմբի կազմ՝

Արաքս Քալիճյան, 12-րդ դասարան — վոկալ

Մերի Մկրտչյան, 12-րդ դասարան — վոկալ

Նունե Հովհաննիսյան, 12-րդ դասարան — բաս կիթառ/էլեկտրակիթառ, դաշնամուր, վոկալ

Տարոն Փաշինյան, 12-րդ դասարան — էլեկտրակիթառ/բաս կիթառ, դաշնամուր

Մկրտիչ Պապիկյան, 11-րդ դասարան — էլեկտրակիթառ, բաս կիթառ

Անահիտ Ավետիսյան, 11-րդ դասարան — հարվածային գործիքներ

Մինաս Սահակյան — 11-րդ դասարան — կիթառ

Մերի Ներսիսյանը — 8-րդ դասարան — դաշնամուր

Սեդա Մարգարյան — 11-րդ դասարան — վոկալ


1. Նպատակը.

  • Սովորողների երաժշտական կրթում
  • Նրանց մոտ բազմաժանր երաժշտական մշակույթի ձևավորում:


Վոկալ-գործիքային համույթ` սովորողի մոտ, ձևավորում է մտածողություն, գործիքային  կատարողական արվեստի զուգորդված երգեցողությամբ, զարգացնում է լսողությունը, կողքինին լսելու և զուգահեռ ինքն իր մեղեդային գիծը ճիշտ կատարելու կարողություն, երաժշտական ճաշակ, նոր բազմաժանր երգերի ուսուցանում, տարածում։


2. Խնդիրները.

Երաժշտական լսողության, ունակությունների զարգացում, ինտոնացիոն մաքուր երգեցողություն, կենդանի նվագակցությամբ երգի կատարում,  երաժշտական գրագիտություն, երաժշտարվեստի զարգացում,
ստեղծագործական երևակայության զարգացում (փոքր մեղեդիների,
ռիթմիկ պատկերների ստեղծում),
գեղագիտական ճաշակի ձևավորում,
երաժշտություն ունկնդրելու կուլտուրայի ձևավորում:

Անսամբլային կատարման և մտածողության արվեստի յուրացում և տիրապետում երաժշտական ունակությունների բացահայտում և զարգացում
երաժշտական մտածողության, ճաշակի, երաժշտարվեստի զարգացում
գեղարվեստական մտածողության ձևավորում և զարգացում
մշակույթի յուրացում
ընդհանուր զարգացման ապահովում
ստեղծագործական երևակայության զարգացում։

3. Արդյունքը

  • Ժամանակակից, բազմաժանր, երաժշտության  նյութի յուրացում
  • ինտոնացիոն մաքուր երգեցողության, ինչպես նաև նվագի
  • տեխնիկական դժվարությունների հաղթահարում
  • երաժշտական ունակությունների զարգացում
  • բազմաձայն կատարում
  • անսամբլային կատարման յուրացում, տիրապետում
  • երգի կատարողական գրագիտության և կուլտուրայի մշակում,
  • երգի կերպարային զգացողություն
  • Նոտային տեքստի հետ աշխատելու ունակության ձեռքբերում
  • թվային նոտագրության սկզբնական հիմնարար սկզբունքների յուրացում
  • Համերգային գործունեություն


4. Գործունեության ձևերը

Վոկալ-գործիքային (անհատական, խմբային՝ վոկալ խումբ,գործիքային խումբ)

  • ինտոնացիոն մաքուր նվագի և երգեցողության մշակում,
  • երաժշտական ունակությունների՝ լսողության զարգացում,
  • Նոտային տեքստի հետ աշխատելու ունակություն
  • երգի կատարողական գրագիտության և կուլտուրայի մշակում,
  • երգի կերպարային զգացողություն,
  • ճիշտ շնչառություն /երգողների մոտ/ և ճիշտ նվագ /նվագակցողների մոտ/
  • երաժշտական հիշողություն:
  • ինտոնացիա,
  • տակտ,
  • չափ,
  • ձայնաշար,
  • ուսուցանված երգերի և ունկնդրվող նյութերի նվագակցում ռիթմիկ
    պատկերներով
  • Ռիթմիկ և երաժշտա-ռիթմիկ վարժություններ

5. Երգացանկ

  1. «Autumn Leaves»  Jacques Prévert,  Joseph Kosma — գործիքային կատարում
  2. «Mas Que Nada» — Sergio Mendes
  3. «Cry Me a River» — Arthur Hamilton
  4.  «Ain’t No Sunshine» — Bill Withers
  5. «Dream on» — Aerosmith
  6. «Կաքավիկ» — Կոմիտաս — Արևելյան դպրոցի 2.4 դասարանի սովորողների հետ
  7. «As Long As I Live» — Diana Krall 
  8. «I wish» — Stevie Wonder
  9. «Tico Tico no Fuba» — Zequinha de Abreu
  10. «Արեգակ» — Կոմիտաս — Քոլեջի նախակրթարանի երգչախումբի հետ
  11. «Ֆրանսիական մեղեդի» — Պ. Չայկովսկի — Արևելյան դպրոցի շվիահարների համույթի հետ
  12. Les Champs-Elysees — Joe Dassin 
  13. «Արջամուկ» — Լ.Վ. Բեթհովեն- «Սեբաստացիներ» մանկական երգչախմբի հետ
  14. «Ջան Երևան» — Արտեմի Այվազյան — Միասնական երգողների հետ
  15. «Aint No Sunshine» — Bill Withers
  16. «For me formidable» — Charles Aznavour 
  17. «Sunny» — Bobby Hebb 
  18. «My valentine» — Poul Mccartney
  19. «She» — Charles Aznavour 
  20. «Բինգյոլ» — ժողովրդական
  21. «Ախ տնավեր» — ժողովրդական
  22. «Արևոտ անձրև» — Ռոբերտ Ամիրխանյան
  23. «Հայաստան իմ չքնաղ» Արթուր Գրիգորյան 
  24. «Բլբուլի հիթ», «Չկա քիզի նման», «Նազանի», «Աշխարհումս իմն դուն իս»- Սայաթ Նովա
  25. Լեգենդ Թբիլիսիի մասին» — Ն. Գաբունիա
  26.  «Թբիլիսո» — Ռավազ Լագիդձե
  27. «Սուլիկո» — վրացական ժողովրդական

Պարապմունքի օրեր

Երկուշաբթի 13:30- 15:00

Ուրբաթ 14:30-16:00

Վայր՝ կրթահամալիրի «Զենիթ» գործիքային լաբորատորիա

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы